No.84343
[Full thread]
...и превозносите во вся веки.
В преддверии Рождественскаго поста зачинаем седмый тред.
В VI-м веке до Р.Х. Вавилонский царь Навуходоносор взял Иерусалим и отвел в плен всех евреев. В их числе были отроки Анания, Азария и Мисаил, а так же Даниил. В Вавилоне их стали обучать всяким наукам, чтобы в будущем они могли бы служить при дворе. В учении они отличались от вавилонских сверстников особыми успехами. При этом, Божий завет они не забывали и даже отказались от ядения некошерной пищи с риском для себя. За это Бог даровал им не только мудрость в освоении земных наук, но и показал над ними чудо, образумив тем самым Навуходоносора.
Он поставил золотого идола (видимо, изображение себя любимого) и приказал всем покланяться ему. Израильские же отроки Анания, Азария, и Мисаил, следуя Моисеевой заповеди “Не сотвори себе кумира” отказались поклоняться статуе. Царь рассвирепел и приказал бросить их в огненную печь. Один из отроков, Азария, возвысил голос и молился:
Благословен еси, Господи, Боже отец наших, и хвально и прославлено имя Твое во веки.
Яко праведен еси о всех, яже сотворил еси нам, и вся дела Твоя истинна, и прави путие Твои, и вси суди Твои истинни.
И судьбы истинны сотворил еси по всем, яже навел еси на ны, и на град святый отец наших Иерусалим: яко истиною и судом навел еси сия вся на ны грех ради наших.
Яко согрешихом и беззаконновахом отступити от Тебе, и прегрешихом во всех.
И заповедей Твоих не послушахом, ниже соблюдохом, ниже сотворихом, якоже заповедал еси нам, да благо нам будет.
И вся, яже сотворил еси нам, и вся, елика навел еси на ны, истинным судом сотворил еси.
И предал еси нас в руки врагов беззаконных, мерзских отступников, и цареви неправедну, и лукавнейшу паче всея земли.
И ныне несть нам отверсти уст, студ и поношение быхом рабом Твоим и чтущим Тя.
...и превозносите во вся веки. В преддверии Рождественскаго поста зачинаем седмый тред.
В VI-м веке до Р.Х. Вавилонский царь Навуходоносор взял Иерусалим и отвел в плен всех евреев. В их числе были отроки Анания, Азария и Мисаил, а так же Даниил. В Вавилоне их стали обучать всяким наукам, чтобы в будущем они могли бы служить при дворе. В учении они отличались от вавилонских сверстников особыми успехами. При этом, Божий завет они не забывали и даже отказались от ядения некошерной пищи с риском для себя. За это Бог даровал им не только мудрость в освоении земных наук, но и показал над ними чудо, образумив тем самым Навуходоносора.
Он поставил золотого идола (видимо, изображение себя любимого) и приказал всем покланяться ему. Израильские же отроки Анания, Азария, и Мисаил, следуя Моисеевой заповеди “Не сотвори себе кумира” отказались поклоняться статуе. Царь рассвирепел и приказал бросить их в огненную печь. Один из отроков, Азария, возвысил голос и молился:
Благословен еси, Господи, Боже отец наших, и хвально и прославлено имя Твое во веки.Яко праведен еси о всех, яже сотворил еси нам, и вся дела Твоя истинна, и прави путие Твои, и вси суди Твои истинни.И судьбы истинны сотворил еси по всем, яже навел еси на ны, и на град святый отец наших Иерусалим: яко истиною и судом навел еси сия вся на ны грех ради наших.Яко согрешихом и беззаконновахом отступити от Тебе, и прегрешихом во всех.И заповедей Твоих не послушахом, ниже соблюдохом, ниже сотворихом, якоже заповедал еси нам, да благо нам будет.И вся, яже сотворил еси нам, и вся, елика навел еси на ны, истинным судом сотворил еси.И предал еси нас в руки врагов беззаконных, мерзских отступников, и цареви неправедну, и лукавнейшу паче всея земли.И ныне несть нам отверсти уст, студ и поношение быхом рабом Твоим и чтущим Тя.Не предаждь же нас до конца имене Твоего ради, и не разори завета Твоего,И не отстави милости Твоея от нас, Авраама ради возлюбленнаго от Тебе, и за Исаака раба Твоего, и Израиля святаго Твоего:Имже глаголал еси умножити семя их, яко звезды небесныя, и яко песок при краи моря.Яко, Владыко, умалихомся паче всех язык, и есмы смирени по всей земли днесь грех ради наших.И несть во время сие начальника и пророка и вожда, ниже всесожжения, ниже жертвы, ниже приношения, ниже кадила, ни места, еже пожрети пред Тобою, и обрести милость:Но душею сокрушенною и духом смиренным, да прияти будем.Яко во всесожжениих овних и юнчих, и яко во тмах агнец тучных, тако да будет жертва наша пред Тобою днесь, и да совершится по Тебе, яко несть студа уповающим на Тя.И ныне возследуем всем сердцем, и боимся Тебе, и ищем лица Твоего.Не посрами нас, но сотвори с нами по кротости Твоей и по множеству милости Твоея.И изми нас по чудесем Твоим, и даждь славу имени Твоему, Господи.И да посрамятся вси являющии рабом Твоим злая, и да постыдятся от всякия силы, и крепость их да сокрушится:И да разумеют, яко Ты еси Господь Бог един, и славен по всей вселенней. И не престаша влагающии я, слуги царевы, жгуще пещь наффою и смолою, и изгребми, и рождием.
И разливашеся пламень над пещию на лактей четыредесять девять.
И обыде, и пожже, яже обрете о пещи халдейстей.
Ангел же Господень сниде купно с сущими о Азарии в пещь:
И оттрясе пламень огненный от пещи,
И сотвори среднее пещи, яко дух росы шумящь: и не прикоснуся их отнюд огнь, и не оскорби, ниже стужи им.
Тогда трие яко единеми усты пояху, и благословляху, и славляху Бога в пещи, глаголюще:
Благословен еси, Господи Боже отец наших, и препетый и превозносимый во веки.И благословено имя славы Твоея святое, препетое и превозносимое во веки.Благословен еси в храме святыя славы Твоея, препетый и превозносимый во веки.Благословен еси видяй бездны, седяй на Херувимех, препетый и превозносимый во веки.Благословен еси на престоле славы Царствия Твоего, препетый и превозносимый во веки.Благословен еси на тверди небесней, препетый и превозносимый во веки.Пять месяцев и седмь тредов, кто бы мог подумать? Слава Тебе, Боже наш. Предыдущие треды:
~а:
>>63586 ~в:
>>66221 ~г:
>>68636 ~д:
>>71832 ~Є:
>>77897 ~s:
>>81241